Äre lugnt om jag kallar dig baby, för alla dessa namn gör mig crazy

WOOPWOOOp, nytt blogginlägg jappcheck.
Har inte uppdaterat på ett tag pågrundav att jag har varit i Brebyn, och inte gjort något alls faktiskt. Hälsat på mammas moster & kusin. Även varit iväg och kollat på en kyrka. Inte så intressant egentligen. Sen måste jag ju säga att mammas moster Nanzy ¨är crazy då det gäller hockey. Hela lördagskvällen tillbringades framför tv:n med volymen på max tror jag och hockey på bildskärmen. Självklart så skriker hon som gud vet vad. Menmen, hon är gullig, och seriously har jag aldrig träffat en gamling med så bra humor. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men ni lär väl få lite bilder senare eller imorgon. Tror jag ska dra mig till solariumet och ligga där och steka i en timme eller så. Aja, PZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman