2011-10-13

Kom just hem från Sooshim. Blir snart att hoppa i duschen och fixa sig lite inför hockeyn. Nicenice, vet inte riktigt vad jag ska säga men jag och Jessica hade dock väldigt kul på lunchen, "äppelrumpa". Och helt ärligt tycker jag att vissa personer kan skärpa sig, gå runt och kasta mössor på folk som inte gjort något, onödigt. Rulle vill att jag ska komma och hälsa på han på A-torp skolan, men det kommer inte hända. Iallafall inte idag. Dunkar som vanligt musik dock har inte mina öron sprängts än. Imorgon börjar jag 11 och slutar 4. gillagilla, dock sista dagen jag ska vara på Sooshim. Ikväll blir det hockey, vet inte riktigt hur vi får oss dit, troligtvis går vi. Sen får vi hämtning av Julijas pappa. Som ni kanske förstår ska jag då dit med Jullan/Bullan/Knullan/Pullan osvosv. Just nu spelas "Sexy, and I know it"  i mina högtalare. Detta gillas stort, blir fett glad av den låten. Har dock ingen aning om varför. Nej, nu blir det att göra lite nyttiga saker. PZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman