Julijaa läs det här eller döööö;*


Du är som en syster.
Min andra halva.
Mitt ljus i mörkret.
Min räddare i nöden.
Mina andetag.
Min luft.
Och utan dig skulle jag inte klara nånting, skulle inte ens få luft.
Jag förstår inte hur jag klarade mig innan du kom in i mitt liv.
För nu känns det som ett helvete utan dig.
Du ska veta att du är sjukt speciell.
Du är så jävla grym.
Vi ska vara dom som klarar allting tillsammans och har jag dig i min närhet skiter jag i allt annat.
Du kan vara hur jävla störd som helst, men jag älskar dig så galet mycket ändå. Du förstår mig som ingen annan och du är min bästaste vän i hela jävla världen.

Kommentarer
Postat av: julijajohansson

jaana jag älskar dig och jag kna bara säga detsamma på allt! för utan dig känns allt ksit allt känns tomt. och jag vet att jag kan vara konstig och störd men det får du leva med;) men du är min andra halva min syster min bästavän, och ingen kan någonsing byta ut dig eller ta din plats i mitt liv!

2011-11-14 @ 07:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman