rastlös typ?

Vart i helvete ska jag ta vägen?
Jag fattar inte. Ingenting hjälper ju för fan.
Rastlöst, inombordspanik och ensamheten.
Jag saknar så det gör ont.
Ångesten slår mig hit och dit dagligen nu.
Jag fattar faktiskt inte.
Jag försöker konstant låtsas att jag är okej.
Jag vill inte göra er alla besvikna.
Men jag är inte okej. Inte alls.
Jag trodde det skulle bli fine, det skulle ordna sig.
Fast det är fel. Alltihop sägs fel också.
Ska man behöva sitta i en bur för att vara okej?
Eller slängas omkring runt i världen?
Jag fattar inte, vart går gränserna?
Jag är trött på att låtsas.
Trött på att höra att allt är så jävla super.
Superhit och superdit.
Tid klickar förbi, jag måste sova.
Vart fan slutar allt?

Usch. Ursäkta alltihop. Jag vet att det är fel.
Men jag klarar inte hålla alltihop inne.
Inte längre. Det är för ansträngande.
Varför är allting så satans dyrt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman