Porrigt med röda läppar?

Fick den kommentaren och jag började fundera. Är det porrigt med röda läppar? Eller är det bara stilrent? Klura på den ni!

Någon som vet vad man kan göra då man är hemma och sjuk? Inte jag i alla fall. Jag har sovit hela dagen och drömt helt jävla sära drömmar. Sitter just nu och smsar med Morgan och väntar på att Julija ska ringa. Skulle egentligen ha hittat på något bus med Jullan idag, men såklart så var jag sjuk. Sitter även just nu och diskuterar med Lisa om lite grejor. Trevligttrevligt! Som vanligt har jag inte en aning om vad jag ska skriva. Om jag är frisk imorgon ska jag nog träffa älsklingen, om han är frisk då med vill säga. Jag saknar han otroligt mycket. Men sådant är livet. Nu ska jag be Julija ringa mig eftersom hon inte tar iniativet själv.

Peace N Love



ÖGONEN♥♥♥♥ och hela pojken såklart.

Kommentarer
Postat av: J O N N A

Stilrent! <3

2011-11-15 @ 12:17:52
URL: http://jonnaejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman