LANPARTY @ MITT PLACE

Jag och Jullan sitter nu @ mitt place och nördar. Snart kommer Arvid&Lucas vilket taggas som fan! Dock vet de inte att vi har ett litet "lanparty". Riktigt trevligt faktiskt! Jag ska tönta minecraft tro jag, och Jullan vet jag faktiskt inte.. Men vi kommer säkert hitta på något;)! Sitter även och väntar på att världens snyggaste Oscar ska ringa men det blir dock lite senare! Vet inte alls vad jag ska skriva egentligen men.. Träffade iallafall massor av saknade människor på stan idag, där i bland Bobby&Rasmus som jag inte sett på ett bra tag! Åh vad dom är söta mina små snuttegullisar! Nu ska jag avsluta med en bild och spela lite tror jag;)!

Peace N Love




Kommentarer
Postat av: stina

jätte fin blogg :)

2011-11-18 @ 19:23:04
URL: http://www.stinaasliv.bloggplatsen.se
Postat av: stina

jag skrev fel blogg namn. jätte fin blogg :)

2011-11-19 @ 08:51:16
URL: http://www.stinasliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman