STATESTIK=♥ första dagen 49 besökare, typ stolt.

Jappcheck, ni läste.
Om ett tag blir det väl att dra mig in mot stan eller så, ska även möta upp Theresé någon stans, minns inte riktigt vars.. men först blir det att hoppa in i duschen. Kom just på att jag även måste ringa Sebbelisious vilket kändes lite jobbigt, men det funkar. Sen har jag inte en aning om vad som händer. Igår for jag iallafall ingenstans, jag orkade verkligen inte. Satt hemma och funderade och snackade med underbara människor. Satt fint det med kan jag påpeka! Även om det hade varit kul att få komma ut och hitta på någonting.Men jag har säkert sagt det förut och jag säger det igen, jag taggar måndag sate! Tror att vi bestämde att jag även skulle färga Sebbe och Jimmys hår blondt också? Haha fyfan vad kul. Dock sitter jag vid pappas dator just nu för att min har fuckat ur så ni får någon gammal cp bild:):):) Puss på er.


EmelieDase♥


Kommentarer
Postat av: emeliedanielsson.

JaanaCp<3

2011-07-17 @ 13:12:35
URL: http://emeliebettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman