Hjärtat

" Om livet rasar ner och ingen finns till hands, så kan jag lova dig att jag kommer vara där och ta balans. Klättra över templet simma flera tusen mil, jag svär ska göra allt. Jag kan förlora allting annat, bara jag når fram. Jag lovar jag ska finnas där,när det blir strid. Hålla om dig hårt, skydda dig från allt ont, när vi sitter där i mörkret ser jag till att det är tomt. Behöver du min hjälp så ska jag komma med detsamma. Det får inte hända något med dig, mig själv jag skulle klandra. Du är värld allt i världen och mycket mycket mer, gör allt för att du ska leva, men jag hoppas att du ser att jag älskar dig mest av allt på jorden. Jag finner ingen bättre människa än dig, du är det vackraste gud skapat och jag älskar fan dig. Tillsammans hand i hand ska vi vandra hela livet, det är så det ska vara, du och jag intill döden. Du är det bästa som har hänt mig och ingen kan förstöra det. Älskling du vet att du är en ängel för mig, vad skulle jag ta mig till om du inte varit för dig? Jag hoppas att jag duger fast du är underbar. Du fick mig att förstå att livet är mer än en lek, för du är mitt allt, du och jag imorgon och alltid. "

Kommentarer
Postat av: en ranom

asså usch ... de är helt sjukt hur sanna inlägg du gör jaana <3 dom går värkligen på djupet .. om ändå fler läste din blogg så jag inte blir tvungen att kommentera <3

2012-01-17 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman