"That doesn't really matter, 'cause in the end it all hurts just the same"


Shuu gänget, händer i stugan? Nej, seriously har jag typ inget att skriva alls. Taggar inte torsdag. Begravning för morfar- kommer troligtvis bara gråta hela dagen. Imorgon kommer älskling hit och vad vi ska hitta på har jag inte en aning om, kanske vara med Ellen eller nå? Har förövrigt bytt töjning till en 0,4cm. Nicenice, blir att köpa en ny imorgon tror jag, fast sen kom jag på att jag inte har några pengar atm, fml. Sitter iallafall just nu och väntar på att Casper, Mattias & Morgan ska logga in på skype. Väntar även på att Sugil ska svara på sms. Nicemannen. vet inte vad jag ska skriva så... Peace N Love

Kommentarer
Postat av: Matilda.

Hej älskling. Hoppas det inte är dina ben på bilden. Då blir jag ledsen :(

Aja, älskar dig. <3

2012-01-17 @ 18:18:41
URL: http://rymdrakeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman