Spammbloggar typ

jag har insett att: Jag borde ta tag i mitt liv och framförallt skolan.
jag har lärt mig: Att personer man tror man känner förändras snabbt till någon annan, som dessvärre är okänd.
jag lyssnar på: Mange bjuder

jag pratar: alldeles för mycket.

jag tycker om: mycket
jag avskyr när folk:Saknar hjärna
min bästa vän är: Ouch, många.

min första bästavän heter: Julia Hansen

kärlek är: Underbart i alla former.
bästa tiden i mitt liv var: Vid många tillfällen.

när jag lagar mat: Blir det gott, då jag lyckas.

jag är rädd för: Många saker, men mest för att vara ensam.
den värsta känslan är: Ångest, rädsla, svek och missförstånd.
den bästa känslan är : Lycka, kärlek och förstående.
jag är bäst på: Att sova.

jag kommer alltid att vara: Jag.
det finaste som finns är: Många saker.

i sommar: Ska jag lyckas.
sist jag verkligen grät var: Idag.
jag kan: inte nå näsan med tungan.

jag kan inte: säga "jag älskar dig" ifall jag inte menar det.
när jag vill tänka: Tänker jag oftast på dig.
min mobiltelefon är: sämst.
när jag vaknar på morgonen: Vill ja bara somna om
innan jag går och lägger mej: smsar jag.
just nu tänker jag på: En del saker.

bebisar är: Äckliga,söta,jobbiga och störande.

idag har jag: Varit i skolan.

ikväll ska jag: Försöka sova.

imorgon kommer jag: träffa finaste.

jag vill verkligen: Vara glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman