"It's a beautiful day, we're lookin' for something dumb to do. Hey baby, I think I wanna marry you" -Bruno Mars


-Blond igen?

Shuu, vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Chill skoldag idag iallafall. Hade hål, drog med finaste Ellen till coop. Där träffade vi Cesar,Maya&Felicia. Det slutade med att Cesar följde med oss. Trevligttrevligt. Nu när jag kom hem har jag suttit och pluggat moppe, dålig som jag är så gick jag kursen i juli förra året, och har inte tagit kortet än. Vet inte varför men jag har verkligen inte haft ork, men nu känner jag att jag måste ta tag i det. Känns ju lite onödigt att slösa massa pengar på en moppe och ett körkort utan att ens skaffa körkortet så. Nu jävlar ska jag klara det här. Och om jag kirrar det i vinter blir det nog epa med, nicebrooo. Nu ska jag fortsätta läsa på till moppeprovet.
Peace N Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman