Dududududu♥

Det finns bara en person i världen för mig, och det är du. Det finns ingen vackrare person till både ut&insidan. Jag är så otroligt lycklig över att kunna säga att jag älskar dig, och få samma svar tillbaka. Ditt namn är det finaste som finns och jag älskar verkligen att säga det. Jag känner mig så otroligt trygg med dig min alldeles egna käraste. Du är inte som alla andra, du är speciell. Då jag ser att det är just dig jag fått ett sms av så skiner hela jag upp i ett leende, bara tanken på att jag passerat i dina tankar känns så sjukt bra. Dina kramar är de bästa jag vet. Jag vet att jag kan lita på dig och att jag kan prata med dig om allt. Du är så fin baby.. hela du är så jävla underbar. Det finns bara en person jag vill vara med, och det är du.


Shuu bitches, what's uuppp? Tänkte bara berätta för alla att jag hatar folk som sprider rykten och skit. Ni kan dra åt helvete, just so you know. Bara så galet onödigt och fittigt. Idioter säger jag bara. PZ out breeeee! Förresten så känner du dig träffad kan du ju sluta skriva till mig dirr.


Okej helt osamanhängade inlägg men lev med det:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman