Bara så länge våra hjärtan klarar av att slå


Sitter och typ sover i kaffekoppen just nu, vetefan men somnade typ halv 6 iaf. FML.. Men kunde verkligen inte somna, så mycket glädje samtidigt så mycket smärta. Bara galet.. Hoppas på att pappa skjutsar mig till skolan, annars lär jag väl dö eller något och det vill vi väl inte? Eller? Hur som helst föredrar jag att leva, för stunden iallafall. Har väl inget att skriva förutom ett stort förlåt till alla som fått random sms i natt;)



Peace N Love

Kommentarer
Postat av: Frohm:]

HHAHHA alltid lika kul att vakna och läsa ett av alla jätteflummiga sms man fått av dig mitt i natten:')<3

älskar dig.<3

2012-01-10 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman