"Teach me how to Dougie"

Idag tror jag det blir att vara med Elin, vad vi riktigt ska göra är inte helt klart riktigt än. Men tror vi skulle leka lite gangsters och köra lite Dougie;);));); HAHA, kommer misslyckas så totalt så att det är sjukt. Aja, tror jag ska filma så jag har någonting att skratta åt i framtiden HAHAH;) JAg är trött som fan och har inte en aning om vad jag skrivit och orkar inte läsa det heller, Peace N Love


Kolla vilken snygg bild jag hittade! Dock syftar jag det där med snygg på Felicia, typ världens mest saknade människa.

Kommentarer
Postat av: felicialindgren

du är typ världens mest saknade männsika!<3

2011-09-17 @ 12:44:45
URL: http://smartochblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman