OK


Vad är egentligen mod?
Och hur fan fick du rätten att avgöra?
Hur kan du avgöra vad som är fegt eller modigt?
Idiotiskt. Jag har min egen tanke. Min egna åsikt.
Min egna väg att gå via. Jag designar mitt liv.
Jag designar hela min jävla verklighet.
Det kan du fan inte ta ifrån mig. Hur du än gör.
Du kan inte avgöra någonting åt mig.
Det har jag rätt att göra med mitt egna liv.
Helt själv. INGEN kan ändra det.
Så är det för alla. Alltid. Always.
Så hur fick du modet, hur fick du sådan enorm idioti.
Att du helt plötsligt tror att du är gud.
I don't get it.

Kommentarer
Postat av: Matilda

omg älsk, varför är du så snygg då jag inte är det?:(

Fusk! <3

Om det har hänt något så vet du att du alltid kan snacka med mig! <3

2011-09-29 @ 20:55:19
URL: http://rymdrakeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman