Inga kläder.


dör atm^

Idag har jag i princip tillbringat hela dagen i bergsbyn. På dagen så var jag Lucas,Elmer,Albin och Rasmus ute i skogen och hittade på bus(som ni ser där uppe). Senare vid halv 5 började jag cykla hemåt för att äta middag. Jag var hemma vid 5 sen hann jag bara äta sen skjutsade mamma mig till bergsbyn igen. Väl där gick jag till Rasmus för att vara med han,Elmer,Albin,Lucas,Felicia,Elin och Eliza. Seriöst världens roligaste människor! Jag och Felicia har då världens sämsta humor. Jag och Elin för den delen med och vi är världens mest lättskrämdade tror jag med. När jag skulle gå tillbaka till bilen så ramlade jag i backen, vilket var väldigt pinsamt. Aja, nu ska jag sova. Peace N Love

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAH sjukt kul det va!<3

2011-09-19 @ 16:01:49
Postat av: Hannah Mattsson

hahahaha lucas..<3

2011-09-19 @ 20:33:40
URL: http://hannahma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman