"I got pocket full of sunshine"


världens bästaste anton♥


Vet inte vad det är, men idag är jag så jävla lycklig! Dock hade vi skolfoto och jag fick typ dubbelhaka på enskilda. MEN, jag har rätt att klaga eftersom det här är mitt sista år med den här klassen, så det måste bli bra annars blir man bara ledsen:( Men ja, efter maten blir det att fara till Söder med Julija och Simon. Julija kommer hit efter hon ätit, sen far vi och möter Simon sen drar vi till Söder! Tror även att Albin och kanske Lucas skulle komma dit? Aja, lär ju märka det iaf. Tror det blir att ta med mig systemen men vet inte riktigt. Nu ska jag fortsätta vara social med några söta människor och lyssna på musik. Peace N Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman