HEJ!



"Sanna mina ord, det här e mitt liv
Ska hela vägen upp och följer min stig
När andra sjöng en dag så tar jag one take
Varje steg som jag tar leder rakt till topp
har jobbat för ett mål och en inre dröm
som i dag har fått sitt liv
Trots alla svek, tomma ord står jag fast vid min grej
och e helt ok."
-Stress

"Jag kan inte prata med dig när du tittar bort
snälla ge mig två sekunder innan du ger upp
kan vi inte vara nära bara en minut
är det nu, nu som det tar slut
Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå
jag vill hinna säga allting innan jag ska gå
älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig."
-Veronica Maggio

"It's been said and done
Every beautiful thought's been already sung
And I guess right now here's another one
So your melody will play on and on, with the best of them
You are beautiful, like a dream come alive, incredible
A centerfold miracle, lyrical
You've saved my life again
And I want you to know baby."
-Selena Gomez

"Jag tror du söker efter mer än du ser
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig."
-Den svenska björnstammen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman