"gotta' kill the bitch"


bilden♥♥♥♥♥

IAF, dör atm.
Sitter och väntar på mat,pluggar moppe och lyssnar på skit musik. Fettnis. Efter maten så kommer troligtvis Julija, Kevin och Casper hit, kanske någon fler om jag minns rätt? Aja, kbry på det. Idag har det varit skola och det har väl funkat. Dock haft lite problem med min axel eller vad det nu är därbak som jag sträckt. Egentligen har jag träning ikväll, men pga sträckningen blir det ingen, tråkigt nog. Men tur det finns annat att göra. Sitter dock och pratar med Theo så det går ju inte bäst att plugga men;).. Ska nog ringa Julija eller Kevin nu, bara för att jag typ dör av tråkighet. Alla dessa stekare lalalala.. Aja, Peace N Love Bitches♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman