Felicia Ladås♥

är världens finaste&underbaraste 3mening i hela världen!

Imorgon blir det nog att vara med Felica, vilket kommer bli awesome. Sen så tror jag att jag och Malin skulle baka imorgon med? Aja, fullbokat schema? JAPPCHECK. Men kul blir det nog. Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Idag har det då varit skola vilket var...kul roligt ... tråkigt. Enda roliga med hela dagen var esteten. Sen efter det så kom Arvid Rebecka och Lucas till mig. Arvid åt med mig och sen drog vi vidare till sörvalla där Lucas skulle träffa sin b-rud Emma. Efter det for jag Arvid och Lucas till Söder. Där tillbringade jag resten av min kväll med Julija,Micke osv. Jag och Micke är awesome som kom på världens mest sockrigaste grejs i världen.Dock var det bara gott första tuggan. Nu ska jag sova. Peace N Love


Kommentarer
Postat av: yoyoyooyoyo

jag älskar dig så mycket!!

2011-09-19 @ 23:13:57
URL: http://feliciiiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman