Du var en speciell person för mig.



Jag är ganska så övertygad om att detta är totalt värdelöst
Men jag känner det värt att driva tiden på
Vissa försöker gå vidare och sedan glömmer allt
Men jag vet inte om jag vill glömma allt
Det känns liksom bra att ha alla dessa bra/dåliga minnen av dig
Trots oroligheterna kring allt det
Jag gillar att tänka tillbaka till den sommaren
Samtidigt som jag blir nästan tårögd
Dock slutade det som det gjorde
Men jag tänker fortfarande på det ..

Den dagen var så speciell när vi träffades
Jag kände mig så lycklig
Jag visste att det skulle bli något
Jag var helt säker
Det kändes som i den friska luften
Men jag hade mina aningar om dig
Men jag gav dig en chans med tiden
Den chansen spolade du utan någon klar anledning
Och det var precis vad jag förväntade mig från början
Men en chans skulle du få och du fick den

Självklart var jag inte perfekt
Men jag hade hittat gnistan i dig
Jag trodde först inte på det
Men folk menade att allt var verkligt
Så jag förlitade på dem
Fast på slutet hade jag visst ändå rätt
Man ska inte lyssna på andra
Men samtidigt brydde jag mig inte
Jag ville så gärna ge mig till dig

Den slutliga processen slog livet ur mig
Separationen och saknaden vägrade lätta på sig
Jag drömde om dig fem dagar i rad varje natt
Det var något du lämnat hos mig
Om det nu var verkligt eller overkligt så spelar det ingen roll
Du hade lämnat ett stort avtryck efter dig
Men längtan efter dig tog hårt
Jag var tvungen att gå vidare på något sätt
Vi pratade inte på veckor

Jag vet, det var allting komplicerat
Och jag beklagar
Sorgen och frustrationen sög luften ur mig
Glädjen jag en gång hade med dig fanns inte längre
Jag minns våra stunder ihop
Vi låg i sängen och du sa att det var en av dina lyckligaste stunder
Det är nu bara gamla minnen
Jag minns när vi kramades
Det kändes som för alltid
Vi kysstes och kramade varandra i timmar
Att hålla dig var som att hålla det ömtåligaste som finns
Jag gillade dig bby<3 ..bara så att du vet.
Jag önskade det kunde ha varat längre.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fyfan så vackert. Jag blev fan tårögd. <3

2011-09-15 @ 22:05:02
URL: http://rymdrakeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman