Då vet ni.


Jag funderar starkt på att gå ner i vikt.
Yes. Det låter bra. Då vågar jag vara jag igen.


Iallafall, är hemma och är sjuk. Inte så trevligt sen så ska mamma och Ingrid äta surströmming här ikväll. Inte okej, det luktar så jävla vidrigt. Själv tänker jag inte äta någon sur jävla strömming, för min del blir det Billys panpizza. Som det dock var väldigt länge sen jag åt, trevligt trevligt. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, måste snacka med lite folk om morgon dagen, så update senare ikväll blir det nog! Jag måste bara få skriva att jag verkligen fick panik imorse när jag vaknade. Tänk dig hur det låter då någon borrar på andra sidan väggen eller så, så lät det och det var precis det jag trodde det var, tills jag såg en SJUKT JÄVLA MEGA STOR GETING. Jag fick så sjukt mycket med panik och bara kastade igen dörren. Fy så hemskt. Aja, nu ska jag göra något, vad vet jag inte riktigt men det lär jag ju märka. Peace N Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman