utbrotttttagkgandadgkdgknddjgnklasdfasasasdsdasaasas

Du är ett jävla offer, vet du det? Du verkligen tror att alla älskar dig men kan du inte bara inse att du inte är så jävla älskad som du tror dig att du är. Jag är så galet less på dig, dina blickar & dina kommentarer. Du säger att vi ska lämna varnadra ifred men sen så är det du som ber mig dra åt helvete& ger mig blickar. Dock tar jag inte åt mig ett piss av vad du gör mot mig&säger om mig, jag blir bara fett irriterad. Och du vet själv vem det kommer gå illa för i slutändan så lägg bara ner, snälla? Du säger att jag vill ha uppmärksamhet när det är du som börjar allting och kallar mig för saker. Och om du helt ärligt tror att jag vill ha uppmärksamhet för vårat bråk, så visst tro det då men då är du tame fan dum i huvudet. Så fort du vet att någon mår bra eller bättre än dig ska du alltid vara så jävla negativ, iallafall då det gäller mig. Du går runt och tror att du är störst,bäst&vackrast, men vännen du kan forsätta tro. Men jag vet vad folk säger om dig, jag vet vad folk tycker om dig. Och som jag sa, "Du är ett jävla offer, vet du det?"
Detta är dock inget värt att läsa, kände bara att jag verkligen var tvungen att skriva av mig och ja.. jag vet inget bättre ställe än bloggen att göra det på, så jag ber om ursäkt för detta väldigt egentligen onödiga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman