Live strong.

Taggar att träffa bästis imorgon, vet inte riktigt vad vi ska göra men, antagligen gå runt på stan eller så. Sen kanske världens finaste älsklings Matilda kommer hit och sover här, förhoppningsvis. Taggar till tusen. Dagen idag har jag legat hemma och degat i sängen. Har haft sjunkande och stigande feber lite fram och tillbaka dock har jag ingen feber just nu. Just sett sista Harry P med mamma och pappa,känner mig som en liten unge som ramlat och slagit i benet och fått ett skrapsår med tanke på att jag började flänna som om det var precis det som hade hänt. Pinsamt kanske? Men sant. Pratar med Fredrik på skype, han sitter och nördar wordfeud som vanligt. Har inte en aning om vad jag ska skriva egentligen tänkte bara att lite uppdatering på bloggen skulle väl inte skada? Statistiken ligger i botten och jag har väl bara mig själv att skylla med tanke på hur sjukt dålig uppdatering det har varit. Söndag blir det troligtvis ut och fotografera med finaste Ida och Amanda. Kommer bli hur nice som helst! Bilderna kommer ni dock få se sen om ni har tur. Och förhoppningsvis blir jag inte lika misslyckad som vanligt på bild. Nu ska jag fortsätta vara social så Peace N Love.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman