Lista,

Kör en lista som ett "Godmorgon"




70 tjejfrågor

Senaste:
1. Mening du sa: Ja
2. Personen du pratade med: Pappa
3. Du fick sms av: JULIJA
4. Du kramade: Högge

Idag:
5. Kläder: Med tanke på att jag nyss vaknat, mjukisbyxor underkläder&tisshhhaaaa
6. Bättre än igår: Kan bli svårt.

Imorgon:
7. Är det: Lördag
8. Planer: Stan med wrikke&högge sen sleepa hos jullan

Favorit:
10. Nummer: 19
11. Färg: svart,blå,lila typ..:$
12. Årstid: SOMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

Frågor och svar:
13. Saknar du någon? Om jag gör..
14. Humör för tillfället? Förvirrad
15. Det första du gjorde i morse? tittade in i en vägg
16. Vad åt du sist? pommesssss
17. Vad irriterar du dig på? ...
19. Vem tänker du på just nu? JULLANBULLAN, hon sug på att bestämma sig.
20. Tror du att personen tänker på dig med? Det är allt hon gör?
21. Vart reste du sist? Sthlm
22. Vad gjorde du igår kväll? Var med världens finaste dvs,Högge Wrikke Robin Emil&Sandra, dock for Sandra väldigt tidigt.
23. Liknar du din mamma eller pappa? duno
24. Ler du ofta? Mja, fast jag hatar mitt leende.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? jadå
27. I vems säng sov du i natt? MIN<3<3<<3<3<33<<3
28. Vilken färg har din tröja? Svart

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Beror på om hur jag skadar mig?

Lycka:
32. Är du en glad person? jadå
33. Vad gör dig glad? Mina älskade vänner.
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja faktiskt.
36. Kan musik göra dig glad? nja

Förhållanden:
37. Hur länge varade ditt längsta förhållande? Kommer inte ihåg
38. Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2?
39. Har du ett förhållande nu? Nepp
40. Isf, hur länge har det hållit hittils?-

Kärlek:
41. Hur gammal var du när du hittade din första kärlek? beror ju på om det är "dagis"kär eller inte.
42. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Jao
43. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
44. Har du en flick/pojkvän? nej
45. Är du nöjd med det? Kan inte klaga;)
46. Är du kär? Nja
47. Konstigaste komplimang du fått av en kille? eh..jag vet inte:$
48. Bästa stället att hitta kärlek på? Inte en aning,

Ex & tidigare:
49. Har du nånsin ångrat att ha dumpat ett ex? mjaa
50. Har något ex nånsin ångrat att han dumpat dig? Vet inte?
51. Har du känslor för något ex? nje
52. Är du vän med dina ex? jadå,

Hat:
53. Vem hatar du verkligen? hatar inte någon,men ogillar starkt.
54. Har du någonsin gjort en hat-lista? på dagis typ
55. Är du en mobbare? nesh
56. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? HAHA ja.
57. Har du blivit sviken någon gång? jao.

Skolan:
58. Gillar du skolan? Beror på, fast ne
59. Värsta ämne? so
60. Har du spytt i skolan nån gång? nej
61. Är skolmaten god? Nej

Fjortis:
62. Sminkar du dig dagligen? ja
63. Plattar du håret & har en fjortisfrisyr? Beror på hur "du" menar
64. Ger du folk "bitchblickar" & snackar ofta skit om andra? Bitchblickar in my ♥
65. Du har bra självförtroende eller hur? Inte ens nästan.

Emo:
66. Musiken är ditt liv? nej, men en del av det.
67. Du använder kajal/eyeliner? mja
68. Du använder ofta t-shirts med tryck? nej
69. Du har converse? Fake
70. Du är ofta ledsen? mja,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman