Julijaaaaaaaaa

Somsagt var det lan med julija igår till idag, dock somnade vi som de sanna fjollor vi verkligen är. Vid halv 3 tiden gick vi ut för att möta Danne och Morgan. Söta små varelser det där! Trevligttrevligt, fast då vi kom in igen så skulle Jullan hem osv så då blev jag ensam med dom där två busarna. Vi gjorde inte så mycket vi såg väl mest bara på film, trevligt det med! För ett tag sen for dom härifrån och nu sitter jag här och hör på mammas tjat om att jag borde gå och lägga mig. Dock tänker jag faktiskt lyssna på henne och gå och lägga mig så jag vaknar imorgon. Tyvärr är det ju skola imorgon, känner mig inte ens nästan taggad. Men jag ska klara det här, så är det bara. Har inte så mycket mer att skriva så.. PZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman