Håkan Hellström&Linnea Henriksson


Sitter som förstenad och lyssnar på dessa två underbara röster. Sitter bara och tittar rakt in i väggen och bara känner musiken flöda genom mig. Allt känns så sjukt mycket enklare då. Dom förstår mig, känns det som. Deras låtar inspirerar mig. Får mig att må bra. Om jag kunde, skulle jag förklara känslan. Men det går inte, hur mycket jag än försöker. Men snart ska jag iallafall börja dra mig mot Sooshim  där jag ska praoa. Känner mig inte ens nästan taggad på det. Slutar iallafall kl 15.00 och börjar 10.00 . Vilket dock känns toppen, jag behöver verkligen sovmorgon och eftersom jag bor kanske 100 meter från sooshim så känns det ännu bättre! 100 var väl kanske en underdrift, men det tar inte mer än 3 minuter att komma sig dit. Jag önskar att världens finaste ska komma till stan och träffa mig, det skulle göra min dag. Dock kommer det nog inte bli så, men jag fortsätter hoppas på att någon dag kanske världens finaste kommer hit. Men nu ska jag börja dra mig. Peace N Love
bruden kan känna sig älskad♥>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman