Cuz' you are on my mind.


Hejsan!, Efter jag slutade for jag till bup. Satt där ett tag och pratade med dom. Om vad tänker jag inte ta upp i bloggen dock. Efter det bjöd min fina pappa på fika på waynes♥ Och jag som hade sagt att jag inte skulle äta något mer som är "sockrigt" i veckan.. Jaja, sen gick vi runt i stan ett tag, slutade med att det följde med ett par svarta jeanstights&en mössa hem. Gilla! På wanynes träffade vi även Linda(Julijas "plastmamma") & lilla Eden. Så jag satt och lekte med Eden medans Linda beställde mat åt dom. Trevligt var det! Vet inte riktigt vad jag ska skriva riktigt.. Funderar på att fara ut och springa lite och sedan gå och sola. Lät toppen härligt om du frågar mig! Men vi får se hur det blir. PZ BITCHES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman