Vill gömma mig från livet, men verkligheten kommer ikapp.


har man tråkigt så har man.

Nu sitter jag här hemma alldeles ensam och nyvaken i väntan på att mamma ska komma hem! Då hon kommer hem blir det en diskution om när och om hon ska skjutsa mig till boliden eller om jag måste ta en buss. Det kändes dock jobbigt, åker hellre bil än buss. Igår så kom min finis Julija hit och vi satt och åt godis och pratade, mysigtmysigt! Sen efter ett tag gick vi ut och gick runt hela sörböle området typ, sen slutade det med att vi satt på Sörvalla och lyssnade på musik och sjöng med lite. Efter ett tag kom Wrikke också, och då han kom sprang vi runt och flumma lite och sen gick vi hem till mig. Väl här sminkade vi Wrikke, han vart jättefin!;) Gillar dock att han sa "Jag ser ju ut som dig!" och tittade på mig.. Aja puss på pojken för att han är så otroligt kul. Sen efter vi hade sminkat han gick vi och fikade. Sen hade jag och Julija krig. Med cola flaskor. Som var tomma. Vi är as kul. Btw, så får ni någon bild på Wrikke sen!

Peace N Love

Kommentarer
Postat av: Jessica

http://bessica.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-en-earcuff.html#comment



Tävling/utlottning på min blogg nu :]

2011-11-05 @ 13:03:22
URL: http://bessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman