godmorgon typ?


Nu är jag då hemma, pappa hämtade mig vid 11 hos Emelie. Direkt jag kom hem la jag mig i sängen, försökte sova, men det gick dock åt helvete. Nu när Arvid vaknat och så, så sitter jag och väntar på den palten. Tror jag ska laga plättar åt bästisdjärvis så snäll som jag är. Nya hemma frun här, jappcheck. Konstaterade vi igår med när jag Emelie&Simon skulle baka. Det var alltså jag som bakade och dom fick äta, jag åt ju av den själv med men ändå. Vet inte ritkigt vad jag ska skriva egentligen, som vanligt. Jag har panik för jag kan inte kolla statestiken som dock stigit dom senaste dagarna! Detta gillas, men vart tusan är alla kommentarer? Jaja, maybe Im not worth it. Ursäkta min underbara stavning, tooo perfect. Är hemma ensam atm, mamma&pappa är ute och handlar eller något så högtalarna ligger i full volym och hela golvet skakar. Finns det något bättre? Tror inte det. Just nu spelas The Fray-Heartbeat. Im in love eller något sådant, den är så galet fin. Nu ska jag gå och fixa mig sedan göra en jävla smet till plättarna! Peace N Love

Kommentarer
Postat av: ZARA!

FAN VAD SNYGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU SKA FAN HA DEN SOM PROFILBILD!

2011-11-01 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman