Om mamma kommer på mig nu blir det utegångsförbud.


bästavän♥

Nu sitter jag här på golvet som vanligt och tittar på min tv, som även är min dataskärm. Strax blir det att se film och äta nudlar, som jag nyss kokat! Dom är mycket godare nu än vad dom brukar vara, undra varför..? Aja, till det dricker jag sprite onyttig som jag är. Efter filmen blir det troligtvis duschen och sedan kommer Julija hit. Detta gillar vi stark för det lilla kidet har varit i kalix. Åh vad jag har känt mig forever alone utan min andra halva. Men nu är hon ju hemma igen.Tror även att Amanda skulle komma hit om hon orkade efter hon färgat sitt hår. Aja, nu ska jag se film, blir troligtvis "Oranges and Sunshine". Den verkar faktiskt bra!

Peace N Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman