MAKE ME COME ALIVE, COME ON TURN ME ON


Nu har jag just tvättat håret, väldigt intressant. Ikow. Snart ska jag fixa mig sedan följa mamma och Laura och handla. Trevligt! Jag har bestämt mig för att helt sluta platta/locka mitt hår just för att mitt hår är så gaaalet slitet och det går av hela tiden. Då kanske det börjar växa? Förhoppningsvis så.Har nyss gjort en "party" lista på spotify innehållande bara låtar som gör mig glad och som är hyffsade att dansa till. Tryck här för att komma till den! Rätt härlig lista ändå. Nu ska jag iallafall redigera lite bilder och vi får höras sen!

Peace N Love

Kommentarer
Postat av: ellen

sv:Jag önskar att det var så..

btw,duu ärr<3<3

2011-11-04 @ 14:03:43
URL: http://baraomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman