Jag älskar dig.

TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, sitter just nu och knaprar på en pepparkaka och dricker oboy. Detta gillas och gör mig på bra humör. Snart är det träning, och jag borde egentligen göra läxan. Imorgon har vi prov på SO:n och själv klart tog jag hem fel böcker................. FML. Sen har det hänt MASSOR av andra saker som jag skulle kunna uttrycka mig med samma ord till:D:D:D:D:D:D Fast vet ni? Jag har inte tänkt bry mig, inte ens nästan. Det känns så mycket enklare. FUCKYEAH. Mitt liv ska bli bra, vare sig det vill sig eller inte. Det ska bli bra. Kan även säga att jag har världens finaste vänner. Imorgon kommer Daniel&Arvid hit. Tagga satan. Dom två bästaste pojkarna i mitt liv jau. Nu ska jag skriva om råolja. Kul liv? JAPPCHECK.

Peace N Love

Kommentarer
Postat av: CLARA:)

SJUKT fin blogg!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-07 @ 20:55:48
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman