Hey I made it, I'm the worlds greatest

"För varje som kommenterar denna status ska jag skriva en sak om mig som ni kanske inte visste."
1.Jag älskar gosedjur! Kanske lite barnsligt, men dom är så söta ju!

2.Jag är en väldigt ärlig person, jag säger precis vad jag tycker och tänker. Även det negativa, vilket inte kanske alltid är så bra men det är sån jag är. Lev med det.

3.Jag älskar att smsa med folk, även om det ibland kan bli för mycket.

4.Jag har ganska lätt för att falla för någon, men om jag säger att jag älskar dig. Då menar jag det verkligen.

5.Jag har världens finaste vänner!

6.Jag smsar just nu med typ världens sötaste pojke?!?!

7.När det gäller mig själv är jag väligt utseende fixerad. Men då det gäller andra skiter jag i det. Det brukar väl oftast vara så.

8.Det har gått några rykten om att jag är en "hora" osv,men jag kan ju direkt säga att jag är oskuld och har inte sålt sex.

9.My haters made me famous.

10.Nu har jag 43 saker kvar att skriva och jag har inte en aning om vad jag ska skriva. Vilket kändes lite besvärligt.

11.Jag älskar att "stylea" folk, sminka dom, fixa håret, välja kläder och sådant!

12.Jag älskar att fota, det är bland det bästa jag vet! Så vill du bli fotad säg bara till!

13.jag älskar min statestik just nu! LOVE U GUYS

14.Jag har spelat fotboll mesta delen av mitt liv, och vet ni? I LOVE IT. Dock har jag massor av problem med mina knän och fotleder just nu så jag kan inte träna förän jag fixad dom, vilket suger hårig jävla häst balle.

15.Jag kan ganska lätt bli irriterad, och då säger jag oftast ifrån. Lev med det.

16.De flesta påpekar oftast mitt skratt och säger att det låter ungefär så här ifall man skulle skriva det "hihihihi". Dock tycker dom att de är gulligt.

17.Jag har ganska lätt för att få nya vänner, liksom jag har inga krav på hur någon ska vara förutom det självklara att man ska vara trevlig och att jag ska kunna lita på dig.

18.Jag har ganska lätt för att förlåt människor, vilket kanske inte alltid är det bästa.

19.Jag hatar min kropp. Det spelar ingen roll vad någon säger till mig. Jag vill bli smalare. That's it.

20.Jag har väldigt svårt för att ta åt mig av komplimanger.

21.Jag önskar att jag hade mer pengar. Att jag kunde göra vad jag ville! Resa runt jorden och se olika kulturer och hur människor lever i andra länder.

22.När jag blir "stor" vill jag ta hand om människor, sköta om dom och få dom att må bra! Eller så vill jag bli psykolog.

23.Jag har väldigt lätt för att känna mig in i andras händelser och känslor. Därför gråter jag oftast till filmer som innehåller tårar och sorg. Vilket är typ alla filmer i hela världen.

24.Jag finns alltid där för mina vänner då dom behöver mig.

25.Jag har väldligt lätt för att prata med folk som behöver mig. Liksom om något har hänt eller så, så finns jag alltid där och försöker förstå&hjälpa. För jag vill verkligen att alla ska må bra. Även om det gör mig ledsen.

26.Jag har väldigt svårt för att prata med folk om mig själv och mina problem. Saker som får mig att må dåligt osv.

27.Jag verkligen hatar att gråta inför människor. Och om jag nu skulle göra det, är det för att jag inte orkar bära skiten jag har på axlarna något mer. Helt enkelt sagt, jag faller isär.

28.Vissa kanske tycker att jag är kaxig eller en bitch, men jag säger vad jag tycker och har du något problem med det kan du ju lika gärna hålla käften stängd:).

29. Jag har i hela mitt liv bara gråtit för två killar. Och det värsta är att jag fortfarande är vän med dom.

30.I hela mitt liv har jag bara åkt slalom 2 gånger!

31.Jag har förlorat en person som bettyde världen för mig, men guess what? Jag lever ju fortfarande så, personen kunde inte ha varit min värld.

32.Ibland tror jag att känslor bara är inblillingar.

33.Jag har spelat innebandy! Dock vart jag tvungen att välja mellan innebandyn och fotbollen på grund av mina knän. Och självklart valde jag fotbollen.

34.Tro det eller ej, men jag har dansat balett! Jag var grym;)

35.Jag är rädd för jultomten.

36.
När jag var mindre tränade jag simning, men dock slutade jag då jag kom till tävlings sim för att jag tyckte att det vart så tråkigt!

37.Jag hatar mitt hår. Någon som vill byta?

38.Jag är väldigt dutkig på att he sönder saker. Speciellt mina mobiler!

39.Jag ångrar att jag gjorde den där statusen på facebook.

40.Jag är väldigt social så länge jag inte är trött eller sur;).

41.Jag har en låda full av kondomer som Julija köpt!

42.Jag vill ha lååååånga naglar&låååååångt hår.

43.Jag låter typ vem som helst rota igenom min mobil, just cuz i dont care.

44.Jag blir jättelätt less på saker

45.Något av det bästa jag vet är att åka bil. Långt. Bara sitta där och finnas med hörlurar i öronen och musik spelandes till max. Det är nog en av dom bästa känslorna jag vet.

46.Jag verkligen älskar "knattediscon"!! Känslan då man bara släpper lös och skriker ut låtarna så högt man kan och ändå hör ingen dig. Finns det något bättre?

47.Jag tycker att det är väldigt irriterande då man ber någon att lämna en ifred och sedan lämnar dom en aldrig ifred?!? vad är det ni inte fattade?

48.We♥it är som terapi för mig. Det får mig att må bättre av att se att jag inte är ensam om att må som jag gör. Även om det är väldigt deprimerande med.

49.När jag var mindre skrev jag mycket texter och dikter. Det hjälpte mig att må bättre, men i nu läget blir jag bara irriterad på att det inte blir rätt gramatiskt och sånt.

50.Bara 3 kvar nu. Och det här är verkligen ur tråkigt. Hoppas ni läser min blogg igen efter ni läst detta!;)

51.Det är väligt få personer i världen som jag litar på till 110%, och dom som jag litar så mycket på kan känna sig älskade!

52.Jag älskar att sova!!!

53.Jag ska aldrig någonsin göra en sådan där status igen. EVER.



Yeah, nu var det gjort. Hoppas det duger åt er people! Tycker dock lite synd om mig själv med tanke på att jag typ har skrivkramp i händerna just nu. Detta är nog det längsta inlägget på hela min blogg så, ENJOY.

Peace N Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman