EN SNABBIS FÖRE SKOLAN

(så Malin kan få misstolka det där igen)

Tro det eller ej, men jag är vaken i tid?!?! Och har dessutom tid över? Världen är påväg åt rätt håll nu, jag bara känner det. Idag är det iallafall skola och det kommer dock suga häst balle, men det kommer fuuuunkaaaaaaaa, det ska funka. Sen idag har jag tydligen utvecklingssamtal och jag skulle egentligen vara med Danne. Jag har bestämt att han får sitta och vänta på mig, ehe. Senare ikväll är det träning och jag ska faktiskt träna även om jag inte skulle rekomendera det med tanke på att jag har as mycket hosta och typ inte kan andas genom näsan.. Men ja, taggar till tusen!! Just nu spelas "Fest i hela huset" i mina högtalare och det känns verkligen inte passande med tanke på att det typ är...dött. Nu ska jag fortsätta sminka mig och sedan cykla iväg och vara jätteduktig i skolan!!! (inte ens jag tror på det där...) Iallafall försöka.

Peace N Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman