Åh, älskling♥


Imorgon får jag träffa min finaste. Taggar till tusen! Sen så är det ju halloween disco på söder som jag självklart ska på!;) Min mobil dog just och vägrar starta, great. Någon som vill köpa en ny åt mig? Det skulle varit guld! Fast sen så måste jag säga att det inte är ovanligt att mina mobiler går sönder, faktiskt. Jag har dock typ hela mitt liv i den där jävla telefonen, kul. Jaja, vad nu då. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kände att jag ville göra ett litet inlägg med tanke på hur fantastiskt glad jag är över statestiken! Herre min jesus vad den har stigit! Smsade med massor men dom lär ju märka att jag inte svarar, right?

Nå, vad tyckte ni om dom där 53 förbannade sakerna då? Nu vill jag veta. Jag vill ha helt ärliga svarr, negativa som positiva. Snälla sötisar, it would make my day!

Peace N Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman