Människor.

Jag har suttit och funderat och funderat och har tillslut insett vilka människor som är värda att slösa tid och energi på. Det finns vissa männsikor som verkligen bara tror att dom är så jävla mycket och tror att dom trycker ner en så jävla mycket men samtidigt bryr man sig inte. Jag menar, haters gonna hate, så är det bara. Och jag menar, för mig är det liksom ju mer någon försöker trycka ner mig, ju mer växer jag. För jag blir starkare i mig själv för att jag vågar säga imot, även om de personerna som håller på med sådant inte är värda det. Helt ärligt, jag fattar inte vad vissa människor har för fel. MEN, jag har bestämt mig för att inte bli en sån patetisk männsika och så länge det inte blir så är jag nöjd. Ingen människa är perfekt, och det tycker jag att alla borde veta.

Förövrigt var jag på trästocks idag, alltid lika trevligt. For dit vid 2-3 tiden, träffade Emma och Josse vi gick runt och hade de trevligt. Vi upptäckte även att jag och Emma var ryska syskon och att Josse var en Pygme(eller hur det nu stavas). Sen vid 4a tiden for jag hem för att stoppa i mig lite kräm i magen och sen for jag iväg till Karma för att jag hade klipp tid då. Efter det drog jag in på trästocks igen, träffade min älsklings Tova. Vi gick runt lite hit och dit, sen träffade vi även Elwin som vi gick med ett tag. Sen då Elwin skulle fara mötte vi upp Pontus inne på stan och gick med honom. Då vi hade kommit till trästocks igen träffade vi massa gulliga människor men det slutade med att Tova försvann och att jag och Pontus gick runt och var med Sannis och Amanda. Riktigt trevlig dag/kväll/natt har jag då haft! Hoppas att ni inte blev allt för uttråkade nu;)

Peace N Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman