WILMA CARLSSON

är min babeee♥

Shuu bloggen, längesen jag skrev något i den här stilen jau. Har bara inget att skriva. Mitt liv suger just nu, men jag älskar det ändå. Insett vilka som är äkta och vilka som kan dra åt helvete. Insett att kärlek verkligen suger och att man inte ska lita på någon annan än sig själv. Iallafall så har jag varit på stan idag. Först gick jag där alldeles forever alone sen träffade jag världens bästaste Moa&Edvin så då gick jag runt med Moa för Edvin skulle klippa sig. Jag och Moa kollade lite saker inför Julshowen sen drog hon sig hemåt och då mötte jag Wilmer%Fransieboii på Max. Nicenice. Nu sitter jag här och sjunger och snackar med världens bästaste Wilma.

Peace N Love

Kommentarer
Postat av: W

Ilu

2011-12-10 @ 18:17:30
URL: http://fotografochryttare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman