"Vill du hata mig så varsegod, jag säger bara 'Fuck you to' "

Alltså.. jag bryr mig inte om vad du tycker om mig. Tyck vad fan du vill, jag tar ändå inte åt mig. Jag är jag och har du ett problem med det, so fine. Lev med det, jag tänker inte ändra mig bara för att du ska tycka om mig. Helt ärligt, ju mer du försöker trycka ner mig, desto mer växer jag. Jag är inte världens finaste människa, men jag är iallafall stolt över mig själv.  Och bara just därför varken bryr jag mig eller tar åt mig. Så håll käften stängd och tagga ner på attityden.

''Keep talking about me bitch, you'll just make me famous''


Kommentarer
Postat av: Frohm:]

De är bra att du inte ändrar på dfg för att nån ska tycka om dig, för du är så jävla fucking underbar som du är, glöm aldrig de!<3

Älskar dig.<3

2011-12-29 @ 11:32:04
Postat av: ellen:)

Jaana,du skulle bara våga ändra dig för någon annans skull..................

2011-12-29 @ 20:57:23
URL: http://baraomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman