Hej


Klädsel
Vad har du på dig idag:
mjukisbrallor,spetsline,skjorta&underkläder
Vad använder du just nu för skor: inga just nu, men mina vanliga i guess?
Favoritfärg på kläder: svart eller nå färgglatt:$!

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Antonnnn
Du delade en drink med: Feliciaaa
Du gick på bio med: Julia&Sanna
Du gick på stan med: Julia&Sanna
Skällde på dig: det vet jag inte, händer inte så ofta för jag är så snäll!!! :$:$:$

Senaste
Låt du hörde:
Maroon 5-Moves like jagger
Film du såg: Stig Helmer The story
Mat du åt: Kycklingtallrik:$
Kram: Sanna
Puss: Feliciiiaaa
Fest: minns int:$
Känslan: "Snälla gör det inte, för då tar jag typ livet av mig"
Ilska: Carl.........
Resa: Hem.HIHIHIHI
Glädje: när jag skratta nyss:]
Dröm: becciisss
Boken du läste: minns inte
Personen du träffade: mamma
Personen du pratade i telefon med: Arvid
Personen du fick sms av: Tommy
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: bara för ett tag sen
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans:igår:$
Saken du köpte:
en tröja!

Om dig

Namn: Jaana
Ålder: 15
Smeknamn: Jaanis
Syskon: 0
Sysselsättning: Vännooorr
Bra egenskaper: får du väl ta reda på själv:$
Dåliga egenskaper: jag bryr mig för lite om mig själv
Linje/klass: 9an
Hårfärg: mörkbruun
Ögonfärg: blå,grå,grön,brun
Skostorlek: 39/40:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman