Dag 4 - 10 saker du vill säga till en person

antar att man inte måste säga vilken person, och ja, jag hoppade över dag 3.

1. Förlåt för att jag inte är så jävla perfekt som du vill att jag ska vara.
2.Förlåt för att jag någonsin älskade dig.
3.Förlåt för att du betydde allt för mig.
4.Förlåt för att du inte kan acceptera mig som jag är.
5.Förlåt för att jag någonsin brydde mig om dig.
6.Jag hatar dig inte, men jag gillar dig inte heller.
7.Vad har jag någonsin gjort som är så fel mot dig?
8.Du är fake som går efter vad andra säger/tycker och inte vad du själv känner.
9.Vem har du blivit?
10. Förlåt, men jag kan verkligen inte bry mig mindre om dina åsikter om mig just nu, eftersom det inte ens är dina egna åsikter. Jag bryr mig verkligen inte om dig längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman